FA - Fellesadministrasjonen

Restanseoppfølging i Public 360 – Få oversikt over ubehandlede dokumenter i din seksjon

237 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) forklarer hvordan du som leder kan få oversikt og holde orden på dokumenter mottatt i din seksjon.

Kom i gang med Public 360

1.063 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) gir en rask innføring i hvordan du kommer i gang med å bruke sentrale funksjoner i Public 360.

Saker i Public 360

416 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) forklarer: - Hva er en sak og hvordan oppretter jeg den i Public 360.

Godkjenning og signering av brev i Public 360

217 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) forklarer hvordan en godkjenner og signerer brev digitalt i Public 360.

Fordeling av dokumenter i Public 360

269 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) forklarer hvordan delegere dokumenter mottatt ved din enhet/seksjon til saksbehandler i Public 360. 1 - Innledning2 - Hvor finner jeg brev til fordeling 3 - Legg til skrivebordsfanen "Til fordeling" til saksbehandler 4 - Hvordan fordele brev 5 - Hvordan fjerne brevet fra...

Svar på et brev i Public 360

236 views 7. februar 2019

Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning (SDI) forklarer hvordan du skriver et svarbrev til mottaker, direkte i Public 360. 1 - Hvor finner jeg dokumentene jeg skal besvare2 - Hvordan skrive svar på et brev3 - Hvordan bruke standardtekster4 - Hvordan lagre brev i P3605 - Hvordan sende brev til godkjenning6 - Hvordan ser jeg at...